آموزش باز کردن قفل فلش کارت
 
خدمات کیبرد کرگ
همه چیز در مورد کیبرد کرگ pa50 sampler و تبادل نظر در مورد آن...
 
 
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 15:3 ::  نويسنده : قاسم کولیوند
* كساني كه كيبورد آنان داراي سمپلر ورژن پاينتر از 2 مي‌باشد، براي اجراي اينكار احتياج به يك فلش كارت خالي و فرمت شده نيز دارند. * اين آموزش صرفا براي افزايش اطلاعات فني كاربران و رفع مشكلات احتمالي ناشي از كم دقتي دارندگان فلش كارت تهيه شده و كرگ ايران بهره‌گيري از آن را براي حذف كپي‌رايت فلش كارت‌ها و تضييع حقوق هنرمندان مجاز نمي‌داند. روش اجراي عمليات باز كردن قفل فلش كارت 1- فلش كارت فرمت شده را وارد دستگاه كنيد. اگر از دستگاه‌هاي ورژن 2 و 4 كرگ ايران استفاده مي‌كنيد، يكي از فلش كارت‌ها را فرمت كنيد تا كاملا خالي شود. 2- كليد Disk را فشار دهيد. 3- به صفحه 9 برويد و گزينه Card protect را در حالت On قرار دهيد. 4- به صفحه 5 برويد و گزينه Card را به خط اول صفحه آورده و سپس كليد (F-2 (Format را فشار دهيد. 5- كليد Enter/Yes را فشار دهيد. به پيغام بعدي جوابي ندهيد. 6- فلش كارت خالي را خارج كرده و فلش كارت قفل را وارد كنيد. اگر از دستگاه‌هاي ورژن 2 و 4 كرگ ايران استفاده مي‌كنيد، دكمه مربوط به فلش كارت قفل را سه ثانيه نگاه داريد و به اندازه پنج ثانيه صبر كنيد 7- كليد F-4 را فشار دهيد. دستگاه به حالت عادي بر مي‌گردد. 8- حالا دوباره كليد Disk را فشار دهيد. 9- به صفحه 5 برويد و گزينه Card را به خط اول صفحه آورده و سپس كليد (F-2 (Format را فشار دهيد. 10- كليد Enter/Yes را فشار دهيد و به پيغام ظاهر شده با كليد F-4 را پاسخ دهيد. 11- اگر تا اينجا عمليات را درست انجام داده باشيد اين پيغام را مشاهده خواهيد كرد. Press Exit Media Write-Protected 12- كليد Exit/NO را فشار دهيد. 13- كليد Disk را فشار دهيد. 14- به صفحه 9 برويد و گزينه Card protect را در حالت Off قرار دهيد. 15- كليد Exit/NO را فشار دهيد. 16- دستگاه را يك بار خاموش و روشن كنيد. قفل كارت شما باز شده است.


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید بنده قاسم کولیوند هستم متولد ۱۳۶۶ و مدت ۸ ساله که به کار نوازندگی کیبورد مشغول هستم.خوشحال میشم که با شما دوستان خوب تو این زمینه تبادل نظر کنم و با همدیگه همکاری داشته باشیم
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خدمات کیبرد کرگ و آدرس ghasemkorg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 6897
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1